NOVELUM, editor occitan

 

La politica de publicacion d'una revisda trimestriala e de numeròs especiaus es completada per l'edicion de libres de collectatge de la cultura populara coma l'edicion daus Contes de Beurona o daus Contes del Sarladés de reedicion en grafia normalizada d'òbras ancianas coma l'edicion daus Contes de Joan de Fàia d'Emili Dusolier e de creacion literària contemporanéia.

Demest ilhs, tres libres publiats per NOVELUM an particularament marcat la literatura occitana moderna : De temps en temps, roman de Micheu Chapduelh ; Saumes pagans, los poëmas en pròsa de Marcela Delpastre, e Lo Libre dau reirlutz, novelas de Joan Ganhaire.
En mai de sa revisda, de sos numeròs especiaus e de libres, NOVELUM a editat discs e caissetas audiò, dins los domenis dau collectatge, dau chant e de la musica tradicionala coma de la creacion contemporanéia.

 
     

La politique de publication d'une revue trimestrielle et de numéros spéciaux est complétée par l'édition de livres de collectage de la culture populaire comme l'édition des Contes de Beauronne ou des Contes du Sarladais de rééditions en graphie normalisée d'oeuvres anciennes comme l'édition des Contes de Joan de Fàia d'Emile Dusolier et de création littéraire contemporaine.

Entre tous, trois des livres publiés par NOVELUM ont particulièrement marqué la littérature occitane moderne : De Temps en temps, roman de Micheu Chapduelh ; Psaumes païens, les poèmes en prose de Marcelle Delpastre, et Le Livre de l'ombre, nouvelles de Joan Ganhaire.
En plus de sa revue, de ses numéros spéciaux et de livres, NOVELUM a édité disques et cassettes audio, dans les domaines du collectage, du chant et de la musique traditionnelle comme de la création contemporaine.